Autor: Priit Kallas • 7. august 2020

Kuidas analüütika ja lojaalsusprogrammid enda kasuks tööle panna?

Saates on külas analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik, kes räägib, kuidas mõõta, inimesi segmenteerida, lojaalsusprogrammi teha ning kuidas seeläbi ettevõtte tulemusi parandada. 

Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Kuidas analüütika ja lojaalsusprogrammid enda kasuks tööle panna?
Digiturunduse praktikum

Kuidas analüütika ja lojaalsusprogrammid enda kasuks tööle panna?

Saates on külas analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik, kes räägib, kuidas mõõta, inimesi segmenteerida, lojaalsusprogrammi teha ning kuidas seeläbi ettevõtte tulemusi parandada. 

Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

07.08.2020
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700