• 14.12.11, 21:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristjan Seema: "Kogu pangandussektori meediapanus võrdub ühe mobiilioperaatori omaga"

14. detsembri Best Marketingi Clubis esines SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Kristjan Seema, kes võrdles oma ettekandes telekomi turundust panga turundusega. Suur erinevus seisneb Seema sõnul meediainvesteeringutes, mis on telekomis oluliselt suuremad kui panganduses.
SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Kristjan Seema

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele