Töökuulutused

22. veebruar 10:05
Seksipropaganda Hiina e-koolis
CASE STUDY: Yasmin ‘’Sex-Ed Revolution’’ agentuurilt PHD Media (Hiina)
Toetajad
- 22.02 Mis teeb Aasta Turundusteo võitjad tähendusrikkaks?
- 22.02 Seksipropaganda Hiina e-koolis
- 21.02 Reaalselt toimiv sisuturundus on võimalik
- 21.02 Sajandivahetuse beebid said täiskasvanuks. Keda Zee huvitab?
- 21.02 ADM pälvis Unistuste Tööandja tiitli erasektori kategoorias
- 20.02 Hiina kõrval tundub Lääne brändide kliendikogemus vilets ja aegunud
- 20.02 7 mõtet Eesti jäätiseturust, müügist ja tarbimisest
- 20.02 Efektiivsem e-turundus Smaily integratsioonide abil
- 20.02 Kas odav kingitus on üldse kingitus?
- 19.02 Ratsionaalsed ja straight-foward lahendused ei pruugi mõjuda
- Eesti on suur ja Eesti agentuurid on maailmatasemel!
- Hiina kõrval tundub Lääne brändide kliendikogemus vilets ja aegunud
- Ratsionaalsed ja straight-foward lahendused ei pruugi mõjuda
- Sajandivahetuse beebid said täiskasvanuks. Keda Zee huvitab?
- Mis teeb Aasta Turundusteo võitjad tähendusrikkaks?
- Password keskendub turundajate jaoks olulistele teemadele
- 7 mõtet Eesti jäätiseturust, müügist ja tarbimisest
- Iganenud müüt on see, et mehed ei käi plastikakirurgiast abi saamas. Käivad küll!
- ADM pälvis Unistuste Tööandja tiitli erasektori kategoorias
- Efektiivsem e-turundus Smaily integratsioonide abil
Valdkonna töökuulutused
ALL MEDIA BALTICS otsib RAADIO STAR FM ja POWER HIT RADIO SOTSIAALMEEDIA SPETSIALISTI
Power Hit Radio
28. veebruar 2019
Sisuturundus
Videod

Case study: Digitegu võitja - Work in Estonia kampaania “Challenge”
Eesti vajas häid IT spetsialiste. Et riigipiiridest väljapoolt kandidaate leida, kasutati mängulist lähenemist ehk loodi pusle-stiilis ülesanne, mis suunati sobivale sihtgrupile. See ülesanne oli lahendatav vaid nende poolt, kes valdasid õiget “koodikeelt”. Kes ülesande ära lahendas, oli sobiv kandidaat siia tööle tulemiseks. Töö oli Digitegu 2018 kampaanialehe kategooria võitja.
Case study: Digitegu võitja - mobiilse rahakoti mTasku rakendamine
Digitegu 2018 mobiiliturunduse kategooria võitja mTasku on Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõtetes rakendatud mobiilne rahakott, mis tähendab, et partnerkaarti saab kasutada läbi mobiiltelefoni. Kui lisada sellele ka pangaandmed, saab telefoniga ka poes ostude eest tasuda.