13. apr
Disaini- ja kommunikatsiooniagentuuri Angelsi ja Peaasja meeskonna koostöös sündis hiljuti vaimset tervist toetav kampaania “Tasakaal on peaasi”, kus on luubi alla võetud viis vaimse tervise vitamiini.
Bestmarketing.ee toetajad:
Kultuuripartnerluse sihtasutuse juhi Meelis Kubitsa sõnul on Eesti ühiskonna areng jõudnud sinnani, kus annetamine saab aina rohkemate ettevõtete ja inimeste seas igapäevaseks elu osaks.
Rahvusvaheline turu-uuringufirma NielsenIQ on valinud välja Eesti 2020. aasta edukaima uustulnuka, milleks oli A. Le Coqi filtreerimata hele õlu Alexander. Teisele kohale tuli Balbiino vanillijäätis Raks kakaoküpsistega ja kolmas on A. Le Coqi tume rukkiõlu Saare taar.
Viimased uuringud näitavad, et B2B müügis tegelevad müügiinimesed reaalse müügi ja kliendisuhtlusega vaid 30-50% oma tööajast. Ülejäänud aeg kulub teistele, peamiselt administratiivsetele ja müüki toetavatele tegevustele.
Reklaamkinke valides lähtume 2021 aastal muutunud keskkonnast ning inimeste ja organisatsioonide käitumisest.Mitmed trendid jätkuvad, osasid trende mõjutavad ja võimendavad pandeemiaga seonduvad asjaolud.
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700