Aasta Turundustiimi nominent Pakendikeskus: paistame silma mõnusalt marineeritud sõnamängude ning huumoriga
Pakendikeskuse turundusjuhi Ketlyn Toomsalu hinnangul on nad peamiselt silma jäänud päevakajaliste sotsiaalmeediapostituste ja naerutavate reklaamklippidega, mis on mõnusalt marineeritud sõnamängude ning huumoriga.
Ketlyn Toomsalu sõnul on Pakendikeskus avatud meele ja julge pealehakkamisega ettevõte - see kiirgab ka läbi nende turunduse. „Meil on pikk ja viljakas koostöö agentuuriga Tabasco, kelle sulest need meeldejäävad ideed inimesteni jõuavad,“ avaldas Toomsalu ja lisas, et koostöö võtmesõnaks on hea üksteise tundmine ning kommunikatsioon.
„Usun, et oleme inimestele meelde jäänud päevakajaliste sotsiaalmeediapostituste ja naerutavate reklaamklippidega, mis on mõnusalt marineeritud sõnamängude ning huumoriga, et oma ehk pealtnäha tavalist toodet edukamalt esile tõsta,“ sõnas ta.
Aasta Turundustiim 2021 selgub 23. märtsil turunduskonverentsil Password. Kui sa ei ole end veel konverentsile kirja pannud, siis seda saab teha soodushinnaga SIIN. Vaata kogu infot ja programmi SIIT.
Kaubamaja turundusdirektori Enel Kolki sõnul on nende tiimi ühtedeks suurimateks tugevustest avatud meel, paindlikkus, julgus mõelda kastist väljas ja ühise vastutuse tundmine Kaubamaja hea käekäigu ja kasvu eest.
Toome teieni Aasta Turundustiim 2021 kümme nominenti, kelle seast selgub võitja turunduskonverentsil Password, mis toimub 23. ja 24. märtsil Kultuurikatlas.
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.