Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 10. juuni 2020

Turunduse mõõdetavuse paranemine viib sageli lühiajaliste eesmärkideni

„Viimasel aastakümnel on olnud pigem suund, kus brändide arendus ja brand experience’i pool on jäänud pisut unarusse. Täna juba õnneks teadvustatakse, et sellega tuleb tegeleda,“ tõdes Initiative’i juht Indrek Soom.
"Lühiajalised mõõdikud on kiirem viis tulemuste juhtimiseks. Pikaajalised mõõdikud loovad tugevama vundamendi ja efektiivsuse," ütles Soom. Aga kumb on olulisem?

Olete öelnud, et mõõdetavus viib lühiajaliste eesmärkideni ning brändi ehitus ja brand experience jäävad unarusse. Mida sellega mõtlesite?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700