Autor: Merit Pärnpuu • 5. aprill 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Shisheido: väärt brändid on loodud lugude kaudu

Head brändid on loodud lugude kaudu, mis jutustavad erinevatele inimestele erinevaid lugusid, rääkis Shisheido digitaalse transformatsiooni ja innovatsiooni regionaalne juht Zaheer Nooruddin Passwordi konverentsil.
Foto: Photo:Marko Mumm

Peale atraktiivsete lugude jutustamise teevad mõjukad brändid Nooruddini sõnul ka asjatundlikku turundust, peavad aktiivset suhtlust oma klientidega ning on kursis kohaliku kultuuri ja selle eripäradega. Iseäranis oluline on see globaalsete brändide jaoks, sest nemad peavad oskama köita väga erinevaid rahvaid ja kultuure.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700