Autor: Toomas Leito • 3. aprill 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reklaami­monitooring: I kvartal 2019

Võrreldes 2018. a. märtsiga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 177 külge ehk 17%, moodustades 1213 külge. Reklaamikäive suurenes 235 tuhat eurot ehk 16%, olles esimese kvartali lõpuks kokku 1,68 miljonit eurot.

Lehtede veebireklaamikäive suurenes 20%. Veebireklaamifirmade (Delfi, AM Digital (endine SmartAD), Neti) käive suurenes 13%. Paberlehtede reklaam suurenes 13%. Seega tegid lehed nii veebis kui paberkandjal märkimisväärsed tulemused, kirjutab meediaanalüütik Toomas Leito oma reklaamituru ülevaates.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700