Autor: Best Marketing • 25. jaanuar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kati Plaamus: emotsionaalne turundamine
Spetsialistidel on hästi selgeks õpitud turundusvõtted ja strateegiad. Täpselt on ette teada, kuidas kasutada, kus kasutada ja kuidas mõõta ning analüüsida. Kuidas aga sinna kõike hinge sisse panna, mis kõnetaks? Põhitegevused ja strateegia on ju ettevõtetel suhteliselt sarnane.
Selleks, et klient valiks sinu ja usaldaks ning oleks lojaalne, on vaja lisada turundusstrateegiale emotsionaalne aspekt. Emotsioonide najal kliendid vaatavad, jätavad meelde, ostavad ja ostavad veel.