• 03.01.19, 10:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tere juht: meelelahutusajastul ei süveneta teaduslikku juttu

Tere juht Katre Kõvask on teinud karjääri reklaamiagentuuri projektijuhist Eesti juhtiva toiduainetööstuse tippjuhiks. Järgnevas intevjuus räägib Katre muuhulgas sellest, miks tippjuht peab turundusele pidevalt tähelepanu pöörama.
Tere juht: meelelahutusajastul ei süveneta teaduslikku juttu
  • Foto: Raul Mee
Kuidas kirjeldaksid oma teekonda reklaamimaailmast ettevõtte tippjuhiks?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele