Telia loob oma meedia­planeerimise üksuse

Eesti juhtiv telekomi täisteenuse pakkuja Telia töötas välja uue meediaplaneerimise metoodika, mida ettevõte hakkab kasutama oma meediainvesteeringute juhtimiseks.

Metoodika aluseks on Telia TV teenuse ja mobiilse positsioneerimise mitteisikustatud andmete töötlemine informatsiooniks, millega luuakse erinevate teenuste sihtgruppidele suunatud reklaamikampaaniate puhul optimaalseid meediaostumudeleid.

„Kui täna tehakse meedia ostmisel otsuseid peamiselt tuginedes sihtauditooriumi demograafilise profiili andmetele, siis Telia metoodika lähtub põhimõttest, et teenuste kasutuse info on telekomiettevõtte jaoks täpsem segmenteerimise alus,“ selgitas uue metoodika erinevust senisest Telia turunduse ja brändi osakonna juht Ranno Pajuri.

Kliendiandmete analüüsil meediainvesteeringute optimeerimiseks jälgitakse väga hoolikalt kliendiandmete privaatsuse tagamise nõudeid. Andmeanalüüsis kasutatakse vaid suurte kliendigruppide üldisi profiile ja üheski analüüsi etapis ei minda üksikisiku tasandile. „Meie eesmärk on optimeerida meediainvesteeringuid, mida saab teha vaid analüüsides võimalikult suure tarbijate grupi käitumist,“ täpsustas Pajuri.

Uue metoodika rakendamiseks loob Telia 2019. aasta esimesel poolel oma meediaplaneerimise üksuse, mida hakkab juhtima senine mobiiliteenuste turundusjuht ja Telia meediaplaneerimise pilootprojekti juht Kertu Kuusik. Kertu esimeseks ülesandeks uues ametis saab olema professionaalse tiimi loomine ja ettevalmistamine meediaplaneerimise üle võtmiseks Telia senistelt koostööpartneritelt.

„Telial on seni olnud väga hea koostöö kahe Eesti juhtiva meediaagentuuriga ja me oleme koos oma partneritega väga palju õppinud ning me ei välista koostöö jätkumist teatud valdkondades ka tulevikus,“ kommenteeris Pajuri.

Telia juhtagentuur meedia planeerimise valdkonnas on 2017. aastast olnud Vizeum ja Telia fighter brände on teenindanud Initiative.

Telia meediaagentuuri Vizeumi kommentaar

„Oleme väga uhked, et oleme olnud alates 2017. aasta kevadest Eesti suurima telekommunikatsiooniettevõtte Telia juhtagentuur meedia valdkonnas, ” sõnas Vizeum Eesti tegevjuht Siiri Toomsalu. „Meie koostöös, mille raames oleme teinud pea 100 kampaaniat, on olulist rolli mänginud strateegiline lähenemine, tugev digimaailma kompetents ning kogu meeskonna suur pühendumus pakkuda Teliale parimat teenust. Koostöö jooksul oleme muuhulgas välja arendanud ka Eestis uuenduslikud analüütilise turunduse tööriistad andmete visualiseerimiseks,“ lisas Toomsalu.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

COMPENSA ELUKINDLUSTUS otsib TURUNDUSE SPETSIALISTI

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

31. jaanuar 2019

TELE2 EESTI AS otsib VEEBIANALÜÜTIKUT

Tele2 Eesti AS

21. jaanuar 2019