Passwordi kavasse lisandusid esinejad adidasest ja Deliveroost

Eesti suurima turunduskonverentsi Password 2019 kavas on hetkeseisuga juba üle 20 esineja.

Kokku esineb Passwordi kolmes paralleelsessioonis ligi 50 esinejat Eestist, USAst, Saksamaalt, Hiinast, Hollandist ja mujalt. Viimase nädala jooksul on kavasse lisandunud palju esinejaid. Tooks esile järgnevad:

adidase kiire kasvu lugu - kuidas oskusliku meediakasutuse abil äri kasvatada

Simon Peel, adidase globaalne meediadirektor (Holland)

adidase aktsiahind on viimase kolme aastaga kolmekordistunud, eriti muljetavaldav on kasv USA turul, kus kasvatakse oma pearivaalist Nike'ist kiiremini.

Simon Peel vastutab viimased neli aastat adidase globaalse strateegia eest, varem oli tal sarnane ametikoht filmikompaniis 20th Century Fox. Enne kliendi poolele asumist juhtis ta Londons meediaagentuure PHD&M.

Euroopa kõige kiiremini kasvava ettevõtte turunduse edulugu: Deliveroo

Alice ter Haar, Deliveroo Euroopa regiooni vanem turundusjuht

Financial Timesi koostatud edetabeli järgi on Briti toidu koju kättetoimetamisega tegelev firma Delveroo Euroopa kõige kiiremini kasvav firma: aastatel 2013 – 2016 kasvas nende käive 107 tuhat protsenti! Alice räägib oma ettekandes sellest, kuidas on selline kasv õnnestunud saavutada ja milline on selles turunduse roll?

Passwordi seekordne rockstaar- esineja on Igor Beuker Hollandist

Tema ettekanne kannab pealkirja "Mad men vs Math men: kuidas loovust ja andmeid ühendades kasvada?"

Oma 25- aastase turunduskarjääri jooksul on ta nõustanud enam kui 100 brändi, tema portfoolios on Nike, Amazon, Unilever ja L’Oreal. Ta on asutanud mitu digiagentuuri, ühe neist müüs ta maailma suurimale turundusagentuuride ketile WPP ja asus seejärel ise tööle Mindshare’i globaalse sotsiaalmeedia strateegiajuhina.

Igor on esinenud rahvusvahelistel konverentsidel rohkem kui 1000 korda, ta peab umbes 150 ettekannet aastas. Ta on olnud ka Cannes Lionsi ja Webby Awardsi žürii liige.

"Kilpkonn ja jänes: Kuidas kasvatada brände digiajastul"

Kavasse lisandus ka brändi kasvu teemaline workshop, mille viib läbi Charles Ebdy, Vizeum UK strateegiajuht (UK).

Digiajastul kehtivad brändi kasvatamiseks uued reeglid, aga kaugeltki mitte kõiki traditsioonilise turunduse reegleid ei saa prügikasti visata. Charlie on välja töötanud kaheastmelise brändikasvu mudeli, mida ta ise nimetab “Kilpkonna ja jänese mudeliks”.

Selle mudeli järgi tuleb alustavaid brände kasvatada kiiresti, jänese moodi. Ja kui bränd on saanud täiskasvanuks, tuleb rakendada pikaajalist ja aeglase kasvuga kilpkonna mudelit.

Charlie on UK ühe juhtiva meediaagentuuri Vizeum strateegiajuht olnud juba üle 10 aasta. Tema rolliks on tuua ärilist mõtlemist turundusse ja meediaplaneerimisse.

Ta on oma tööde eest, mis käsitlevad brändide kasvu digiajastul saanud mitmeid prestiižikaid auhindu – näiteks Briti reklaamiliidu IPA Presidendi auhinna. Ta on olnud mitmete turunduskonkursside žüriis: nt Media Week Awards ja Effie Awards.

Vaata Passwordi kava ja registreeru soodushinnaga aadressil www.password.ee

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

STOCKMANN AS otsib KOMMUNIKATSIOONISPETSIALISTI

Stockmann AS

13. jaanuar 2019