Autor: Best Marketing • 28. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eestlased on enim kiindunud Politsei- ja Piirivalveameti brändi

Turunduskommunikatsiooniagentuur Idea viis Eestis neljandat korda läbi mahuka rahvusvahelise brändiuuringu Meaningful Brands, mis ühe küsimusena uurib seda, kuivõrd läheks inimestele korda, kui mõni bränd kaoks.
Politsei- ja Piirivalveamet. Keskel ameti peadirektor Elmar Vaher
Foto: Andres Haabu

Tulemustest selgub, et suurima brändikiindumusega on endiselt Politsei- ja Piirivalveamet. Lausa 93% kõigist neist, kes seda brändi vähemalt mõnevõrra teavad, hooliksid, kui brändi enam ei eksisteeriks. PPA oli sama uuringu kiindumuse TOP3-s ka varasematel aastatel. Kommertsbrändidest on sel aastal Kalev saavutanud 4. koha ning napilt möödunud Google’ist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700