Eesti oma ekstreemiolümpia, mis jõudis poole miljardi inimeseni

BMX- ja rulavõistlus Simple Session 2018 jõudis ajakirjanduse ning sotsiaalmeedia vahendusel 500 miljoni inimeseni üle maailma, ilmneb võistluse tellitud meediauuringust.

Digimonitooringuettevõtte Meltwater koostatud raportist selgub, et Simple Sessioni võistluste kajastused ulatusid potentsiaalselt pea poole miljardi inimeseni üle maailma. Arvesse läksid kõik digiruumis ilmunud kajastused: nii sotsiaalmeediapostitused kui ka ajakirjandusväljannete veebis ilmunud artiklid. Uuring oli tehtud kolme kuu peale.

"Et aga kajastuse ulatus on ligi pool miljardit, on kindlasti üllatav haare. Oma rolli mängib siin kahtlemata asjaolu, et suurem osa Simple Sessioni kajastusest ja sõnalevikust käib läbi meie umbes 130 sportlase, kellest pea kõik on omaette meediastaarid ja influencer’id, omades tuhandeid kuni miljoneid jälgijaid," sõnas Simple Sessioni korraldaja Risto Kalmre. "Sotsiaalmeedia on Simple Sessioni kommunikatsioonis olnud kesksel kohal juba aastaid – aastast aastasse võistlust korraldades tuleb osata ära kasutada kõiki uusi kanaleid ning väljundeid, et sõna õigete inimesteni leviks. Tänasel päeval on Instagram ja YouTube selgelt tõusnud Simple Sessioni sihtrühmas kõige olulisemateks meediakanaliteks,” lisas Kalmre. Nii näiteks tehti koostöös paari YouTube’is kuulsa ratturiga möödunud aastal kampaania Eesti Vabariik 100 raames, milles tutvustati peale Simple Sessioni ka aktiivseid puhkamisvõimalusi Eestis.

Võistlused kajastusid 36 riigi digiajakirjanduses: kokku ilmus 284 artiklit 86 väljaandes, neist peale Eesti enim Ameerika Ühendriikides ja Hollandis. Suurem osa kajastusest tuli erialaajakirjadest (FatBMX Magazine, Vital BMX), kuid ka kaugemate riikide peavoolumeedia kanalitest.

Olulise panuse lisab võistluse meediakajastuse ulatusse rahvusvaheline koostöö Red Bulli ja Red Bull TVga, kellel on lisaks väga suur jälgijaskond sotsiaalmeedias: kokku jälgib Simple Sessioniga kahasse valmivat teleülekannet Saku Suurhallist partneri kanalites mitmemiljoniline auditoorium. Lisaks valmisid ülekandest ka järelsaated, mida müüdi ja näidati telekanalitele üle maailma. Igal aastal üha kasvava vaatajate hulgaga ülekannet saab jälgida nii Eestis kui ka üle maailma – jälgijaid on kokku 155 riigist, neist enim Ameerika Ühendriikides, Venemaal ja Ühendkuningriigis ja Euroopas, aga ka kaugemates paikades nagu Austraalias ja Lõuna-Ameerikas.

"Selleks ajaks kui Red Bull TV hakkas meie vastu huvi tundma, olime juba ise päris mitu aastat üsna heal tasemel ülekandeid teinud, nii veebi- kui koostöös Microsoft Xboxiga ka teleülekannet. Oma osa oli siin muidugi ka globaalsetel trendidel, millest üks oli noorte auditooriumi järjest raskem tabamine. Ja noored on üks suurimaid ning tulusamaid sihtgruppe, keda kõik suurettevõtted püüavad,“ lisas Risto Kalmre. "Tänapäeval, kus kõik keerleb content’i ehk sisu ümber, määrab sisukvaliteet selle, kas miski saab edukaks või mitte. See, mida vaatajad meie live’ist lõpuks näevad, ei ole ammu enam lihtsalt kommentaaridega otseülekanne, vaid pikaajalise ja põhjaliku ettevalmistusega professionaalne telesaade,“ selgitas korraldaja.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

STOCKMANN AS otsib KOMMUNIKATSIOONISPETSIALISTI

Stockmann AS

13. jaanuar 2019