Autor: Best Marketing • 19. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tehisintellekt kirjutas reklaamfilmi

Lexus esitles maailma esimest täielikult tehisintellekti poolt kirjutatud reklaami, mille lavastas Oscari võitnud režissöör. Ennenägematu teos on osa Lexuse uhiuue esindussedaani ES turunduskampaaniast „Driven by intuition“.
Foto: Erakogu

Lexus on uute tehnoloogiate kasutusele võtmisel olnud suunanäitaja juba aastakümneid ning seetõttu on uuendusliku reklaami loomine Jaapani autotootja jaoks järgmine innovaatiline samm. Erakordse filmi tegemise üheks eesmärgiks oli testida, kuidas inimene ja tehisintellekt (inglise keeles Artificial Intelligence ehk AI) on võimelised üheskoos töötama ning looma reklaami, mis annab ainulaadselt edasi uue Lexus ES-i omadused ja soorituse kriitilistel hetkedel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700