Autor: Signe Kõiv • 14. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Uuring: turundusagentuuride kvaliteet on teinud järsu hüppe ülespoole
Äsja valminud uuring "Turundusagentuuride maine & klientide rahulolu 2018" annab vastuse küsimustele, kes on valdkonnas kõige tähelepanuväärsemad tegijad ja mille poolest maineliidrid silma paistavad. Samuti paljastab uuring, mille alusel turundajad endale agentuure valivad.
Uuring näitab, et agentuuride teenuseid kasutatakse ühelt poolt sellepärast, et ettevõtetel endil ei ole piisavalt vajalike oskustega inimesi ning teisalt seetõttu, et agentuurides on spetsialistidel mitmekesisem kogemuste pagas. Agentuuridelt oodatakse nii sisulist kvaliteeti (loovust ja võimekust olla turunduses strateegiliseks partneriks) kui heaks koostööpartneriks olemist (paindlikkust ja kliendikesksust ning kvaliteetset projektijuhtimist).