Rocca al Mare TOP 3 telereklaami läbi aegade

Reklaam on valminud 2004.aastal, enne Imagine’iga koostöö algust
Reklaam on valminud 2004.aastal, enne Imagine’iga koostöö algust

Rocca al Mare keskuse 20. juubeli puhul toome teieni Rocca ajaloo kõige ikoonilisemad telereklaamid. Pikaajalist koostööd aastatel 2004-2017 meenutab Imagine/TBWA partner Helen Roonet.

Imagine alustas tööd Rocca al Mare keskusega 2004. aastal kui Soome korporatsioon Citycon oli värskelt keskuse omandanud. „Toonase keskuse juht ütles meile esmakohtumisel ausalt, et ega neil peale mõne kingakaupluse ja spordipoe midagi põnevat pole, seetõttu saab meie töö olema pagana raske. Kuna väärtuspakkumist polnud, olid ka esimesed reklaamid, mis tegime, täiesti pastakast välja imetud,“ ütles Roonet. „Sealt edasi läks aga natuke kergemaks. 2008. aasta sügisel ehk 10 aastat tagasi avati keskuse laiendus ning siis oli võimalik hakata ka midagi tarbijale ütlema – vormile lisandus sisu.“

Rocca al Mare keskuse reklaamidel on alati olnud selge sihtrühm, reklaamikeel ning sõnumid, millest aastate jooksul kinni hoiti. „Sihikul oli 30+ naine, laste ema. Meie silmis oli ta ka blond, pikkade juustega, keskmisest paremal järjel. Teadsime alati, et loome reklaami just sellele naisele. Veel tänagi näeme, et Rocca al Mare on just perede ja naiste seas väga populaarne ostukoht,“ ütles Roonet.

Telereklaame võimaldasid suuremad eelarved „Rocca al Mare oli esimene kaubanduskeskus, mis hakkas ennast süsteemselt turundama. Kuna eelarved olid kaubanduskeskuste mõistes suured, siis sel ajal oli võimalik teha imagoloogilisi ja kvaliteetsed teleklippe, mida täna on oluliselt vähem,“ sõnas Roonet.

Tähelepanu ei pööratud vaid telele ja välimeediale, oluliseks märksõnaks sai ka süsteemsus omakanalites. „Näiteks Facebook hakkas Eestis laiemalt levima Rocca al Mare hiilgeaegadel. Panime olulist rõhku omakanalitele, kus saavutasime väga hea jälgijaskonna. See võimaldas meil teha lühikesi müügikampaaniad ilma meediaeelarveta,“ lisas Roonet.

Citycon Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Linda Eichleri sõnul on tänaseks omakanalite sekka lisandunud ka lojaalsusklubi ja keskuste äpp. „Kui möödunud kümnendil oli online ja Facebooki hiilgeaeg, siis ka täna kasutame neid endiselt, kuid väga kiiresti on tõusnud Instagram ja Youtube, kuhu tuleb sisu luua. Ühtlasi kasutatakse sotsiaalmeedias järjest rohkem influencereid,“ ütles Eichler.

TOP 3 telereklaamid läbi aegade:

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

STOCKMANN AS otsib KOMMUNIKATSIOONISPETSIALISTI

Stockmann AS

13. jaanuar 2019