Kantar Emor: Tugevaima brändijõuga toidupoed on Coop ja Selver

Toidupoekettide kasvupotentsiaali uuring näitas, et Coop ja Selver on suurima brändijõuga jaeketid, st et emotsionaalne side poe ja klientide vahel on neil toidupoodide seas kõige tugevam.

Selver on ka kuvandi liider, eristudes meeldiva ostukeskkonna ja hea teenindustaseme poolest – need tegurid on turul jätkuvalt ühed olulisimad emotsionaalse seose kujundajad. Olulise vahega järgnevad liidritele teised suuremad jaeketid: Rimi, Prisma ja Maxima.

“Kui Selveril on tänu tugevale brändijõule jätkuvalt potentsiaali turul kasvada, siis Maximal on turuosalistest suurim oht kliente kaotada,” nentis Kantar Emori brändistrateegiate ekspert Kersten Jõgi. Maxima turujõud võib väheneda kuni 9% võrra juhul, kui erinevate jaekettide kättesaadavus tarbijatele võrdsustuks (turujõud näitab ostukorvi jaotust erinevate jaekettide vahel, sõltub oluliselt müügivõrgustiku laiusest). Jaekettidest suurima kasvupotentsiaaliga on Prisma, mille kuvandi põhitugevus on lai kaubavalik.

Uuringu käigus küsitles Kantar Emor rohkem kui 1000 eestimaalast vanuses 15–74 aastat ning valim on esinduslik Eesti elanikkonna vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuring toimus septembris 2018 veebiintervjuudena.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

STOCKMANN AS otsib KOMMUNIKATSIOONISPETSIALISTI

Stockmann AS

13. jaanuar 2019