Autor: Alyona Stadnik • 13. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Vene rahvuse sotsiaalmeedia grupid vs eestlaste omaette olek

Turundusagentuuri Paprika juhataja Jana Gaškova ütles intervjuus venekeelsele majanduslehele Delovõje Vedomosti, et vene rahvusest inimesed armastavad näiteks koguneda sotsiaalmeedias Facebooki gruppidesse, eestlastel neid praktiliselt ei ole. Sellest tuleb lähtuda ka müümisel.
Paprika juhataja Jana Gaškova
Foto: Andres Haabu

Kas eestlaste ja venelaste jõulukingituste eelistused on ka kuidagi erinevad?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700