Autor: Andrus Kiisküla • 12. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Web Summit 2018: Kolme turundaja märksõnad aastaks 2019

Aasta lõpp ei ole enam kaugel ja juba tuleb soovitusi, mõtteid ja trende uue aasta kohta.
Foto: Erakogu

Web Summit 2018 suurel laval toimunud sessioonilt “The marketing insider’s tips for 2019” oma mõtteid jagasid kolm väga suure ja pika kogemusega tarka naist: Michelle Peluso (IBM ja Nike), Gail Heimann (Weber Shandwick) ja Rosemarie Ryan (Co:Collective). Esindatud olid hästi nii agentuuri pool, kui ka organisatsiooni pool, kes teeb väga palju ise ja kasutab ka agentuure.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700