Saame Silja Ojaga kokku eestimaiselt sombusel novembri pealelõunal, tema hubases koduaias on juba kõik lehed langenud ning kaminas praksub tuli. Tõeline Eestimaa hilissügis, kus nii loodus kui inimesed aeglustavad tempot, et muutuste kevadeni vastu pidada. Eesti üks tuntumaid turundusvaldkonna asjatundjaid Silja on aga just teinud oma elus kannapöörde ja valmis uuteks väljakutseteks. Nimelt töötas Silja 12 aastat Eesti ainsa turundusvaldkonna tegemisi edendava ja kajastava portaali Best Marketing heaks, neist 8 aastat oli ta selle juht. Viimase päeva puhul kinkisid kolleegid Siljale Best Marketingi eriväljaande, mille esilehel võrreldi teda Wall Streetile püsititatud võrdõiguslikkust sümboliseeriva kartmatu tüdrukuga, sest Silja on Eesti turundusmaastikku edendanud südikalt, sisukalt ja läbi sisemise kompassi, mis väärtustab kõiki inimesi. Tahtsimegi teada, miks Siljat on inimõigustega seotud teemad kõnetanud ning milline on turunduse roll ühiskondlikes muutustes.