Case study: Digitegu võitja - Elektrilevi iseteeninduse teavituskampaania

Liisu Lugna Digitegu auhinda vastu võtmas
Liisu Lugna Digitegu auhinda vastu võtmas

Digitegu 2018 e-maili turunduse kampaania võitja Elektrilevi soovis suurendada iseteeninduskeskkonna kasutamist klientide poolt. Eesmärk oli luua iseteenindusele teavituskampaania, mis oleks mänguline ja kaasahaarav ning tutvustaks veebis tehtavaid populaarsemaid tegevusi.

Olukord turul:

Elektrilevi on Eesti suurim võrguettevõte, tuues elektri kohale pea kõikidesse kodudesse ja ettevõtetesse. Lisaks haldab ettevõte 40 protsenti Eesti tänavavalgustusest ja valmistub internetivõrgu rajamiseks.

Meile on oluline sujuv ja ladus asjaajamine ning igapäevaselt panustame lihtsasse klienditeekonda läbi funktsionaalse iseteeninduse. Samas tuleb aga igakuiselt üle 20 000 päringu läbi e-kirjade, kõnede ja esinduste külastuste, mis on kliendi jaoks ajakulukad ja mille kontaktihind on ettevõttele kõrge. Paljud pöördumiste põhjused on aga lihtsasti lahendatavad iseteeninduses.

Elektrilevi soovis iseteenindusele teavituskampaaniat, mis oleks mänguline ja kaasahaarav ning tutvustaks veebis tehtavaid populaarsemaid tegevusi.

Olulise kampaania osana nähti, et osalemiseks tuleb sisse logida iseteenindusse, see näitab klientidele lihtsat keskkonda. Iseteeninduse kampaania fookuses oli e-post, kus tutvustati populaarsemaid tegevusi, kasutati kuuluvusmärki (teised juba teevad seda) ja kutsuti osalema väikeses viktoriinis.

Eesmärk:

1. Unikaalsed sisselogimiste arv iseteeninduses + 10%

Tavaliselt on korduvkasutajad meelsamini nõus iseteeninduses toimetama.  Meie tahtsime kaasata aga just uusi, kes ei ole eelnevalt Elektrilevi iseteenindust kasutanud.

2. Eesmärk on saada 65% toimingutest e-teenindusse (praegu on see 45%)

Tulemused:

Küsimustik täideti 13 745 korral

Mängus osales 9366 inimest (eesmärk oli 1500).

Unikaalsete sisselogijate tõus + 36,99% (eesmärk oli +10%)

Peale kampaaniat on vähenenud e-kirjade teel sissetulevad päringud 13,1%.

Testiti kahte erinevat e-posti pealkirja, ühele pandi pealkirja sisse auhind, teisele mitte:

1. „Võida robottolmuimeja ja aega jääb ülegi!“ Open rate: 34%

2. „Mugava iseteenindusega jääb aega ülegi!“ Open rate: 38%

Klient: Elektrilevi
Agentuur: Tank

E-teeninduse keskkond
E-teeninduse keskkond

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018