Case study: Digitegu võitja - Elisa elamuse lansseerimine

Ailar Jüriado Ideast Digitegu auhinda vastu võtmas
Ailar Jüriado Ideast Digitegu auhinda vastu võtmas

Digitegu 2018 online reklaami kategooria võitja Elisa lõi Starmaniga ühinemise valguses uuenenud brändi lansseerimiskampaania, mille üheks osaks oli Postimehe keskkonnas loodud erilahendus.

Olukord turul:

2017. aastal ostis Elisa Starmani Eesti äritegevuse ning 2018. aasta alguses lõpetas Starmani bränd eksisteerimise. Kõiki seniseid Starmani teenuseid hakati pakkuma Elisa brändi alt. Samuti muutusid ühiseks esindusvõrk, klienditeenindus, veeb jms. Sellega sai Elisast turul teine bränd Telia kõrval, kes pakub nii meelelahutus- kui ka telekommunikatsiooniteenuseid.

“Starmani ja Elisa ühinemise valguses lõime uuenenud brändi lansseerimiskampaania, mille üheks osaks oli Postimehe keskkonnas loodud erilahendus – tegemist oli ribabänneri lahendusega, millele peale klikkides tuli fullscreen-lahendusena filmiteemaline test „Milline film sa oled?“. Meie eesmärk oli näidata Elisa brändi meelelahutusliku, uudse ja ägedana ning luua seos Elisa Elamuse, TV-teenuse ja filmitemaatika vahel. Idee aluseks sai see, et just erilahendused aitavad hoida brändi inimestel kõige kauem silme all.”

Eesti Meedia veebireklaami vanemprojektijuhi sõnul on tegemist Postimehe uudse lahendusega. “Quizi oli võimalik teha artiklites sees, kus olenevalt kampaaniast on keskmiselt tulnud 10-20 000 lahendajat. Elisa kampaania testi lahendati aga pea 86 000 korda, mis on 4 korda rohkem, kui oli varasemalt keskmine lahendajate arv. Pärast Elisa testi kasvas meil samade lahenduste tellimiste arv tohutult."

Selle lahendusega suutis Elisa viia inimesteni üheaegselt nii uuenenud brändi sõnumi kui ka kaasata nad reklaamtegevustesse. Ajastul, mil inimeste tähelepanu on keeruline saada, olid tulemused suurepärased - suudeti pakkuda inimestele midagi, mis neid tõeliselt kaasa haaras.

Tulemused:

Erilahenduse testi avas 177 233 unikaalset külastajat, millest testi lahendama läks ca 48% ehk 86 000 inimest. See tulemus ületas tavapäraseid tulemusi neljakordselt.

Pärast kampaaniat tehtud järeluuringust selgus, et Elisale omistati märksõnu mänglev, meelelahutuslik, aktiivne, ergas. Võrreldes eelneva imago kampaaniaga, kus Elisa bränd seostus 9%-le inimestest sõnaga „innovaatiline“, tõusis pärast antud kampaaniat see protsent 22%ni. 36%-l inimestest (ca 60 800 inimest), kes nägid kampaania veebilahendust, tekkis ka reaalne ostuhuvi. Veebikampaaniat märganutest 3% (ca 5 000 inimest) liitus teenusega ja 16% (ca 27 000 inimest) otsis lisainfot. (Idea Havas Media kampaania järeluuring 02/2018)

Vaata, milline nägi erilahendus välja:

Klient: Elisa Eesti AS

Agentuur: Idea Havas Media (Idea Media OÜ) & TANK OÜ

Elisa kampaani veebis
Elisa kampaani veebis

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018