Case study: Digitegu võitja - Breden Kids veebilehe arendus

Acty digistrateeg Aldar Reinberk Digitegu auhinda vastu võtmas
Acty digistrateeg Aldar Reinberk Digitegu auhinda vastu võtmas

Digitegu 2018 veebilehe arenduse kategooria võitja Breden Kids OÜ soovis kasvatada e-poe tulemuslikkust läbi kasutajakogemuse parandamise nii desktopis kui mobiilis.

Olukord turul:

Turul on äärmiselt tihe konkurents nii väketegijate kui suurte ettevõtete vahel. Klientide tähelepanu ja lojaalsuse pärast tuleb võidelda igapäevaselt. Bredenkidsi konkurentsieelis on patenteeritud omatoode müts-sall.

Probleem:

Tavapärane kassa lahendus ei vastanud Breden Kids’i poolt soovitud ideaalsele kasutajakogemusele: ostu sooritamiseks tuli kliendil teha liiga palju liigutusi ning sellega jäädi tihti hätta. Eriti keeruline oli olukord mobiilis. Breden Kids peamine sihtgrupp on värsked emad kelle jaoks on lihtsus ja kiirus ostu sooritamisel eriti oluline. Eelnevast lähtudes sõnastati järgmised probleemid:  

Keeruline ostu sooritamine kahandas konversioonimäära.
Klienditugi oli ülekoormatud kliendipäringutega.
Hüljatud ostukorvide arv oli suur.
Lisamüüki piiras kehv kassa kasutatavus.

Töö eesmärk oli:

 Vähendada hüljatud ostukorvide määra (abanoned cart)
 Suurendada juurdemüüki kassas (upsell)
 Tõsta korduvostude arvu (returning customers)
 Vähendada pöördumisi klienditeenindusse (inbound calls)
 Muuta kasutajakogemus paremaks (CX)

Kampaania nimi: E-poe tulemuslikkuse kasvatamine läbi kasutajakogemuse parandamise nii desktopis kui mobiilis

Tulemused:

Tänu kasutajakogemuse paranemisele vähenes märkimisväärselt hüljatud ostukorvide arv ning sama tulemus toodi 30% väiksema turunduskuluga. Kasvas klientide rahulolu ning klienditoe koormus kahanes 70%. Lisaks sellele tõsteti ostukogemuse kvaliteet lähemale Breden Kids toodete kvaliteedistandarditele.
Suurepärase tulemuse saavutamiseks analüüsiti kasutajakogemuse disaini projekti raames potentisaalsete klientide eelistusi, käitumist ja tarbimisharjumusi. Kaardistati kasutajateekonnad ning disainiti lahendus, toetudes kogutud analüüsidele.

Vähenesid ka turunduskulud ligikaudu 30% , kuna paranenud ostukogemuse tõttu sai sama käibetulemuse väiksema turunduspanuse eest. Enne lahenduse teostust oli olukord, kus Facebooki reklaamile kulutati väga palju raha klientide lehele meelitamiseks, kuid ostukorvis jäid viletsa kasutuskogemuse tõttu ostud sooritamata. Nüüd on protsess oluliselt lihtsam, et emotsiooniost lõpuni viia.

Keskmise ostukorvi väärtus kasvas 10 %

Hüljatud ostukorvid on vähenenud 5 korda (enne 6-8% ja nüüd 0,5-1,4%)

Klienditoe poole pöördumiste arv kahanes 70%

Müügikäive kasvas 10-15%

Upsell dünaamilise lisaloogika rakendamine ostukorvis tõi kasvu 2-5%

Vaata ja veendu ise: https://www.bredenkids.ee/

Klient: Breden Kids

Agentuur: Trinidad Wiseman OÜ (UX ja UI) ja Acty OÜ (tehniline lahendus Magento 2 platvormile)

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018