Autor: Silja Oja • 19. oktoober 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Jazzkaar avaldas kevadise juubelifestivali disaini

Festival Jazzkaar tähistab kevadel 30. sünnipäeva. Juubelifestivali Jazzkaar 2019 kujunduse keskme moodustavad äge font, erksad värvid, must-valge pildikasutus ja number 30-st tekkinud geomeeteriliste kujundite rütm.

Nagu jazzmuusikas on protesti, vabadust ja vasturütme, siis seda kõike on ka Jazzkaar 2019 disainis. Pealkirjade font on GTF Opposite. See on suurte kontrastidega sanserif font, mis eristub tavakirjatüüpidest oma vastupidiste kontrastide poolest. Aastal 2019 on kevadise Jazzkaare värvid heast energiast laetud. Fookuses olevad elektrisinise ja samblarohelise värvitoonid sümboliseerivad looduses tekkinud protsesse ning retroroosa kannab viidet Jazzkaare ajaloole ja toob visuaali kontrastiks juurde naiselikku puudutust.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700