• 19.10.18, 14:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jazzkaar avaldas kevadise juubelifestivali disaini

Festival Jazzkaar tähistab kevadel 30. sünnipäeva. Juubelifestivali Jazzkaar 2019 kujunduse keskme moodustavad äge font, erksad värvid, must-valge pildikasutus ja number 30-st tekkinud geomeeteriliste kujundite rütm.
Jazzkaar avaldas kevadise juubelifestivali disaini
Nagu jazzmuusikas on protesti, vabadust ja vasturütme, siis seda kõike on ka Jazzkaar 2019 disainis. Pealkirjade font on GTF Opposite. See on suurte kontrastidega sanserif font, mis eristub tavakirjatüüpidest oma vastupidiste kontrastide poolest. Aastal 2019 on kevadise Jazzkaare värvid heast energiast laetud. Fookuses olevad elektrisinise ja samblarohelise värvitoonid sümboliseerivad looduses tekkinud protsesse ning retroroosa kannab viidet Jazzkaare ajaloole ja toob visuaali kontrastiks juurde naiselikku puudutust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele