15. oktoober 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Miks on sisuturundusel halb maine

Triin Guljavin
„Rahaga ei ole võimalik panna inimesi teksti sisust siiralt huvituma,“ kirjutab reklaamiagentuuri Must Muna copywriter Triin Guljavin.

Teate, et ühtegi potentsiaalset klienti ei huvita, kas teie ettevõte sai 10, 20 või 30 aastat vanaks. Veel vähem on neil tahtmist lugeda - no ütleme näiteks - 1500 tähemärgi ulatuses selleteemalist kiidulaulu. Osad ei loeks ka siis, kui neile peale makstaks. Teine osa küll loeks, kuid rahaga ei ole võimalik panna inimesi teksti sisust siiralt huvituma. Ometi on tavaline olukord, kus juubilarist ettevõte maksab päris suure summa ajakirjandusele, et lasta endast ilmuda selline sisuturunduslik artikkel, mida enamik raha eest ka lugeda ei viitsi. Irooniline, eksole.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700