Autor: Hando Sinisalu • 2. oktoober 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kliendikogemus muutub olulisemaks kui hind

Foto: Shutterstock
Ühel kenal pühapäevahommikul soovisime abikaasaga Ülemiste Keskuses asuvast kauplusest “E…” osta kampsunit. Sobivat suurust kohapeal ei olnud, aga lahke müüja leidis arvutit klõbistades, et õige suurus on saadaval Tartus. “Kas teil Tartus tuttavaid ei ole, äkki keegi ostab ära ja paneb posti?”kõlas soovitus.

Tihti arvatakse ekslikult, et ettevõtte veebilehe tegemine on digiagentuuri või veebispetsialisti asi. Jah, selle tehniline teostus küll. Aga veebileht on osa terviklikust süsteemist ja seda ei saa käsitleda eraldiseisvana. Parafraseerides tuntud ütlust: “Veebileht on liiga oluline, et jätta see veebitegijate hooleks”.

Kuna kliendikogemuse teema on nii oluline, siis keskendume tänavusel Best Internetil just sellele: www.bestinternet.ee 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700