17. oktoobrini soodushinnaga: Eesti Digitaalturunduse Aastakonverents Best Internet 2018

Kuidas leida sobiv veebipartner? Millist agentuuri valida? Või kas on üldse vaja agentuuri? Kes on tegijad Eesti turul ja milliseid teenuseid nad täpselt pakuvad ning mis raha eest? Kuidas leida kujundajat? Milline peaks olema korralik briif disainerile? Neile ja paljudele teistele küsimustele saad vastuse Best Internetil!

1. - 2. novembril Mustamäe Apollo Kinos toimuv Eesti Digitaalturunduse Aastakonverents Best Internet on tänavu hästi praktiline ja kasulik ning keskendub ühele teemale – kliendikogemuse loomisele veebis. Veebileht on nagu elus organism – ta on pidevas arengus ja muutumises ning vajab kogu aeg tähelepanu ja hoolitsust. Ka kliendikogemuse parandamine vajab pidevalt tegelemist.

Kahe päeva jooksul annavad 10 koolitajat ja eksperti uusimaid trende kajastava ülevaate selle kohta, kuidas muuta sinu veebileht kliendisõbralikuks ja suurendada selle kaudu äri mahtu. Käime loogilises järjekorras kõik veebilehe parendamise etapid ning jagame kogemusi ja nõuandeid. Esinejate seas on Briti juhtiva digiturunduse koolitusi pakkuva ettevõtte Econsultancy koolitajad ja Eesti parimad eksperdid.

Ühtlasi teeb Best Marketing ülevaate Eesti digiturunduse valdkonna teenusepakkujatest: kes täpselt mida pakub, millised on hinnad, tähtajad jne.

Traditsioonilselt toimub Best Interneti ajal ka Aasta Digitegu konkurss – see on hea võimalus saada paari tunni jooksul ülevaade Eesti parimatest digiturunduse töödest ja õppida parimatelt.

Best Internet on eelkõige suunatud ettevõtetes töötavatele turundajatele – turundusjuhtidele, digiturunduse projektijuhtidele jt. Ka agentuuridel ja veebiteenuste pakkujatel on oluline kohale tulla, et viibida oma klientidega samas inforuumis!

Tutvu kavaga ja registreeri end hiljemalt 17. oktoobril soodushinnaga 499 € + km: www.bestinternet.ee 

Teemad:

Digiprojekti juhtimine: eesmärkide, riskide, rollide ja jooksvate väljakutsete lahendamine. Metoodikad, kasulikud tööriistad.

  • Mis eesmärk on veebil? Milline on projekti maht (kas tegu on suure e-poega/visiitkaardi tüüpi lehega/jne.)
  • Kes on sihtrühm, millisele turule on veeb mõeldud, mitu keelt jne.
  • Tegevusplaan ja eelarve (arvestades, et veeb vajab pidevaid investeeringuid).
  • Rollide määratlemine organisatsiooni sees (kes mille eest vastutab).
  • Veebiprojekti alustalad enne agentuuri/arendaja/kujundaja poole pöördumist.

Informatsiooni juhtimine organisatsiooni sees: kuidas tagada seda, et veebis kajastuks alati värske info.

  • Kuidas tagada organisatsioonis info liikumine?
  • Kas veebileht vajab eraldi tiimi?
  • Kellel organisatsioonis on õigused veebis infot uuendada?
  • Kuidas luua töötav hierarhia?
  • Kas veebi tellija peaks omandama algelised teadmised sisuhaldusplatvormidest?
  • Kuidas tagada/kontrollida, et kõik asjassepuutuvad spetsialistid oma ülesandeid täidaks?
  • Kuidas motiveerida inimesi infot uuendama?

Millist CMS-i (sisuhaldusplatvormi) valida?

  • Wordpress? Joomla? Voog? Luua rätsepatööna unikaalne platvorm?
  • Millised on lihtsaimad veebi haldamise seisukohast (selleks et edaspidi saaks organisatsiooni seest keegi ise infot lisada mitte ei peaks iga kord arendaja poole pöörduma)?
  • Erinevate variantide võrdlused.

Töötavad praktikad veebi optimeerimiseks (erinevad testimisvõimalused, analüütika, veakohtade tuvastamine jpm).

  • Kuidas sinu sihtrühm veebis käitub?
  • Millist infot vajab?
  • Milline on sinu organisatsiooni jaoks optimaalne leht?
  • Milline on miinimum mis lehes peaks sisalduma info seisukohast?
  • Kui palju rõhku panna disainile?
  • Millest disainil lähtuda?
  • Kui palju aega peaks jätma ja kulutama testimisele? Mida kindlasti testida?

Kuidas luua töötav sisuhaldusstrateegia?

  • Kuidas hoida veebi elusana ja lisada pidevalt värsket sisu.
  • Kuidas toime tulla igapäevaste tehniliste viperustega?
  • Uute vidinate lisamine. Levinuimad vidinad ja kasu nendest.
  • Kuidas siduda veebi ja sotsmeediat?

Veebidisain (ja selle demüstifitseerimine)

  • Kuidas leida kujundajat?
  • Kuidas aru saada, mida pakutakse ja valideerida disaineri tehtud asju?
  • Milline peaks olema korralik briif disainerile?
  • Kui selge ettekujutus lõpptulemusest peaks tellijal olema?
  • Milliseid etappe peaks kujundustöö käigus läbima?

SEO: kuidas muuta oma veeb Google’is leitavaks?

  • Kuidas luua otsimootori- sõbralikku sisu?
  • Kuidas saavutada seda, et sinu veebileht tõuseks Google otsingus esimeseks?
  • Tekstid vs pildid vs videod.
  • Linkide ehitamine.
  • Google märksõna sõbraliku teksti loomine ja sildistamine.

Konversiooni optimeerimine

  • Kuidas panna veeb sinu äri jaoks parimal võimalikul moel tööle?
  • Kuidas muuta kasutaja ostuteekond võimalikult lühikeseks.
  • Kuidas panna kasutajad rohkem ostma?

Analüütika ja sellest järelduste tegemine

  • Mida peaks Google Analyticsi pakutavast hiigelsuurest andmemahust tegelikult jälgima?
  • Milliseid järeldusi analüütikast teha?
  • Kuidas võrrelda Google ja teiste allikate (Facebook, portaalide analüütika) analüütikat?

Kuidas vanast veebist uude andmed üle tuua?

  • Kuidas organiseerida protsessi, kus korraga on töös kaks veebi (uus ja vana)?
  • Kuidas aru saada kas peaks täiesti uue veebilehe tegema või saab vana baasil olemasolevat paremaks ehitada?
  • Kuidas kasutajat/klienti mitte ära ehmatada nende uuendustega?
  • Kuidas/kas peaks veebi uuendamist kommunikeerima?
  • Kuidas vanast veebist andmed üle tuua (kui uuel veebil on teistsugune struktuur)

Kuidas leida sobiv veebipartner?

  • Millist agentuuri valida?
  • Või kas on üldse vaja agentuuri? Alternatiivid: üksiktegija, teha ise, kasutada teises riigis asuvat partnerit.
  • Kes on tegijad Eesti turul ja milliseid teenuseid nad täpselt pakuvad ja mis raha eest, millised on tähtajad? Best Marketing viib spetsiaalselt Best Internetiks läbi turu kaardistuse ja jagab saadud infot konverentsil osalejatega.

Aasta Digitegu finalistide esitlused

  • Aasta Digitegu konkursi eesmärk on kaardistada kogu Eesti digitaalturunduse maastik – panna paika keskmine tase ja tunnustada parimaid. Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust – sest digiturunduses on kõik mõõdetav.

Esinevad:

  • Denis Howlett, Econsultancy koolitaja ja Indigo Blue consultant (UK)
  • Mihkel Lauk, IT konsultant
  • Riho Pihelpuu, ADM Interactive tegevjuht
  • Paul Boag, Econsultancy koolitaja ja Boagworks partner
  • Denis Howlett, Econsultancy koolitaja ja Indigo Blue consultant (UK)
  • Tajo Oja, Fraktali partner
  • Raido Tamar, SEO Partneri juhatuse liige
  • Chris Rourke, Uservisioni juht ja asutaja, Econsultancy koolitaja (UK)
  • Taavi Raidma, Convertali partner ja strateeg
  • Hando Sinisalu, Best Marketing Internationali juht
  • Katariina Roosipuu, Qminderi turundusjuht
  • Helen Noormets, TAI Terviseturunduse keskuse juht
  • jpt

Tutvu kavaga ja registreeri end hiljemalt 17. oktoobril soodushinnaga 449 € + km: www.bestinternet.ee 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICKMAN TRADE OÜ is looking for a JURA PRODUCT MANAGER

Rickman Trade OÜ

26. oktoober 2018

OKO RESTORANID OÜ otsib MÜÜGIJUHTI

OKO Restoranid OÜ

01. november 2018

DEKOOR otsib TURUNDAJAT - DISAINERIT

Dekoor

17. oktoober 2018