25. september 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sisuturundus on nagu lemmikloom – sa pead temaga aktiivselt tegelema

Foto: Raul Mee
Sisuturundus on populaarsust koguv teema, tänaseks tegelevad sellega juba paljud ettevõtted, mistõttu joonistuvad ka selgemalt välja tüüpvead. Best Marketing Eesti juht ja rahvusvaheline koolitaja Hando Sinisalu rääkis, mis on sisuturunduses põhilised komistuskivid ja kuidas neid vältida.

Suurim viga on vundamendi puudumine. On hakatud kuskilt otsast tegutsema ja tõenäoliselt on mingil hetkel pandud mõne tegevusega ka täppi. Kahjuks ei vaadata enamjaolt suuremat pilti ning ei pöörata tähelepanu sellele, kuidas tegevused omavahel ühilduma peaksid. Sisuturundus peaks olema ühildatud äristrateegiaga.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700