Mäletan hästi aega, kui Best Marketingi rajaja Hando Sinisalu mu kunagi tööle võttis, oma esimest tööpäeva tookord Tartus toimunud Passwordil ja seda, kui elevil ma olin. Kui ma kunagi hiljem Handolt küsisin, miks ta just minu valis, sain teada, et isikuomaduste tõttu ja kuna ma olin varasemalt mitukümmend fotolaagrit teinud – järelikult oskasin korraldada. Turundusest ei teadnud ma siis veel midagi, aga aja jooksul hakkasin asjadest aru saama ja nüüdseks, peale kõiki neid konverentse, seminare, turundusklubisid ja koolitusi, igal aastal Cannes Lionsil käimist ning suhtlemist väga paljude Eesti turundus- ja reklaamimaailma tippudega on tunne, nagu oleksin teise kõrghariduse omandanud. Ka ametinimetus muutus ühel hetkel projektijuhist Best Marketingi juhiks.