Kommunikatsiooni­juhtimise Aastakonverentsil 2018 räägitakse võitlusest tähelepanu pärast

Tähelepanu võitmine on tänapäeva infoülekülluse ajastul suurim väljakutse. Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverents 2018 annab ideid ja inspiratsiooni selle kohta, kuidas kommunikeerida nii, et Sind tähele pandaks. Lisaks saad põhjaliku ülevaate Eestis tegutsevatest kommunikatsioonibüroodest.

31. oktoobril 2018 Mustamäe Apollo Kinos toimuva Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsi teemadeks on: 

  • Millised on seosed sisuturunduse ja PRi vahel?
  • Kuidas saada tähelepanu sotsiaalmeedias, kus PR-maailma reeglid ei kehti?
  • Kuidas integreerida omavahel sotsiaalmeedia ja PR tegevused?
  • Kuidas olla meeldejääv ja murda läbi infovoost massimeedias?
  • Kuidas võita infosõda (võidelda trollide ja libauudistega)?
  • Kuidas kummutada valefakte ja libauudiseid?
  • Millised on Eesti juhtivad kommunikatsiooniagentuurid ja millised on nende tugevused?

Esinevad:

  • Hannes Rumm, kommunikatsiooniekspert
  • Joel Volkov, Tanki juht
  • Meelis Mandel, Äripäeva peatoimetaja
  • Katri Link, Tallink Grupi kommunikatsioonijuht
  • Michelle Goodall, Econsultancy (UK) sotsiaalmeedia ja PR-valdkonna koolitaja
  • Kristel Leif, Swedbanki sotsiaalmeedia juht
  • Mirjam Hunt, Käopesa.ee blogija
  • Dr Kirk Plangger, Londoni King’s College’i turundusprofessor
  • Urmas Espenberg, EKRE poliitiline nõunik
  • Hannes Hamburg, kommunikatsioonibüroo Hamburg Partnerid juht

Tutvu kavaga ja registreeri end soodushinnaga hiljemalt 17. oktoobril: Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverents 2018 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

STOCKMANN AS otsib KOMMUNIKATSIOONISPETSIALISTI

Stockmann AS

13. jaanuar 2019

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018