P&G plaanib WTF ja LOL enda kaubamärkidena registreerida

Tarbekaupade gigant Procter & Gamble (P&G) on esitanud USA Patendi- ja Kaubamärgiametile taotluse registreerida tuntumad sotsiaalmeediaslängid, et kasutada neid noortele turundamises.

Kaubamärgitaotlus sisaldab muuhulgas ka selliseid väljendeid nagu “WTF” (What the f*** - mida kuradit), “NBD” (No big deal – tühiasi), “FML” (F*** my life – ) and “LOL” (Laugh out loud – hirnu herneks), mida soovitakse kasutada oma vedelseebi, nõudepesuvahendi, puhastusvahendi ja õhuvärskendajate turundamisel, vahendab Ad Age.

Millennialid on maailma suurimale tarbekaupade ettevõttele tähtis sihtgrupp, kes kipub eelistama väiksemaid ja trendikamaid brände.

Eelmise aasta lõpul CNBC-le antud intervjuus ütles P&G juhatuse liige Nelson Peltz, et noortarbijad ei taha universaalseid brände: „millennialid soovivad pisikesi kohalikke brände, kellega neil on emotsionaalne side.“

Hetkel pole P&G taotlust veel heaks kiidetud – USA Patendi- ja Kaubamärgiamet soovib täiendavaid selgitusi, millele on neil aega vastata kuni jaanuarini. P&G pole ametlikult kommenteerinud oma püüdlusi käibefraase kaubamärgistada.

Allikas

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

DANSKE BANK GROUP otsib KOMMUNIKATSIOONIJUHTI Eesti filiaalis

Danske Bank AS Eesti filiaal

20. jaanuar 2019

TELE2 EESTI AS otsib VEEBIANALÜÜTIKUT

Tele2 Eesti AS

21. jaanuar 2019

COMPENSA ELUKINDLUSTUS otsib TURUNDUSE SPETSIALISTI

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

31. jaanuar 2019