• 29.08.18, 14:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vastuvoolu: Postimehe trükireklaami maht kasvab

Hando Sinisalu intervjuu Eesti Meedia juhatuse esimehe Sven Nuutmanniga, milles saad muuhulgas teada: - Miks töötajad Sven Nuutmanni kardavad; - Eesti Meedial on olnud Läti turul raskusi; - Kontsern astub üha rohkem agentuuride mängumaale, aga proovib leida tasakaalu ja häid suhteid säiltada; - Eesti Meediast on saanud suur mängufilmitootja.
Sven Nuutmann
  • Sven Nuutmann
  • Foto: Andras Kralla, Äripäev
Interneti tulekuga on klassikaline meediaäri kannatanud ja olnud aastaid surve all. Teine suur probleem on see, et üle maailma toimub suur reklaamiraha kontsentratsioon Google'i ja Facebooki kätte. Kohalikud ettevõtte kannatavad. Mis valdkonnad on Eestis need, mis kasvavad ja mis langevad?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele