• 29.08.18, 14:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vastuvoolu: Postimehe trükireklaami maht kasvab

Hando Sinisalu intervjuu Eesti Meedia juhatuse esimehe Sven Nuutmanniga, milles saad muuhulgas teada: - Miks töötajad Sven Nuutmanni kardavad; - Eesti Meedial on olnud Läti turul raskusi; - Kontsern astub üha rohkem agentuuride mängumaale, aga proovib leida tasakaalu ja häid suhteid säiltada; - Eesti Meediast on saanud suur mängufilmitootja.
Sven Nuutmann
  • Sven Nuutmann
  • Foto: Andras Kralla, Äripäev
Interneti tulekuga on klassikaline meediaäri kannatanud ja olnud aastaid surve all. Teine suur probleem on see, et üle maailma toimub suur reklaamiraha kontsentratsioon Google'i ja Facebooki kätte. Kohalikud ettevõtte kannatavad. Mis valdkonnad on Eestis need, mis kasvavad ja mis langevad?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele