23. august 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas e-poes kliendi ostuotsust mõjutada?

Taavi Raidma
Foto: Andres Haabu
Eestlaste seas on veebikaubandus kiirelt tõusmas – Eurostati andmetel ostis üle poolte eestlastest viimase aasta jooksul mingeid teenuseid või tooteid digikanalite kaudu. Eduka e-poe aluseks on korralik turundus, mis eeldab tulemuste mõõtmist ja analüüsimist. See on e-kaubanduse üks olulisi eeliseid tavakaubanduse ees - võimalus kõike väga täpselt ja reaalajas analüüsida ning andmete baasil poe efektiivsust ja tulusust pidevalt parandada. Kliendi tegevusi analüüsides saame nende ostuotsust e-poes mõjutada.

Mõned näitajad, mida iga veebipood peaks jälgima:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700