Agentuuri La Ecwador meediat hakkas tüürima Kert Aavik

Kert Aavik
Kert Aavik

Agentuur La Ecwador pakub lisaks loovlahenduste väljatöötamisele ka meedia planeerimise, elluviimise ja monitoorimise teenust. Käesoleval suvel asus meediajuhi ülesandeid täitma Kert Aavik.

Aavik on reklaamiagentuuris töötanud viimased kuus aastat. Aastate jooksul on Aaviku käel valminud mitmed digikampaaniad, veebilehed ja online-lahendused. 2016. aastal liitus Aavik agentuuri sisuturundustiimiga, kus töötas nii loovjuhi kui digikanalite spetsialistina.

Viimased aastad on Aavik tegutsenud digitaalse meedia juhi ametis ning täiendanud end pidevalt digiturunduse ja IT vallas nii Eestis kui välismaal. ,,Maailm muutub iga hetkega ning suurettevõtted, kes täna meediat mõjutavad, on kohati nagu teismelised, kelle tujud võivad muutuda. Seega on oluline end kogu aeg kursis hoida nende „hingeeluga“. Tänaste turundajate ning reklaamispetsialistide must-be omadused peavad olema pidev uudishimulikkus ning tahe end iga päev täiendada. Liigset mugavust endale lubada ei saa. Muidu liigub rong lihtsalt eest ära,“ sõnas Aavik. 

Juuli algusest juhib Aavik La Ecwadoris lisaks digimeediale ka traditsioonilise meedia planeerimist. "Meie töö peamine eesmärk on viia kliendi sõnum võimalikult paljude inimesteni. Ainult traditsioonilisele või ainult digitaalsele turundusele keskendumine seda eesmärki täielikult ei realiseeri. Vähemalt Eestis mitte,“ on Aavik veendunud, tuues näiteks Pepsit, kes otsustas traditsioonilisest meediast täielikult sotsiaalmeediasse liikuda. Tulemusena kaotas ta nähtavuse suures osas sihtgrupis koos miljonite dollaritega.

"Ühe eelistamine teisele, eelneval juhul digitaalse turunduse eelistamine traditsioonilisele, võib ettevõttele äärmiselt kahjulikuks osutuda. Kui online-reklaamid toimetavad sõnumi kiirelt kohale sotsiaalmeedias pesitsevatele inimestele, siis offline-reklaamid (näiteks telereklaamid) jõuavad ka võrgustikuvälise publikuni. Seetõttu peaksidki turundusjuhid kasutama sihtgrupini jõudmiseks mõlemat varianti.“

Uues ametis alustades ei näe Aavik konflikti kahe erineva meediatüübi vahel, sest mõlemat on võimalik efektiivselt omavahel siduda. "IT-alane oskusteave ei ole oluline ainult digitaalses meedias. Kaasaegsed IT-võimalused aitavad muuta ka traditsioonilise meedia atraktiivsemaks ning luua silmapaistvaid lahendusi. Hea näide on populaarseks muutunud „elavad billboardid“, mis liikumisandurite ning sensorite abil reageerivad näiteks inimeste liikumisele või välimusele, näidates neile personaalset reklaami.“

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

EAS otsib oma meeskonda RAHVUSVAHELISE SEKTORITURUNDUSE PROJEKTIJUHTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

30. november 2018