3. august 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reklaami­monitooring: juuli 2018

Toomas Leito
Reklaam paberkandjal kasvas 12%! Üllatus oli see, et veebireklaam kidus, kuid printreklaam kasvas kõvasti. Näib, et on kujunemas trend, et reklaamiandjad eelistavad üha rohkem taas printreklaami. Suuri üldistusi on vara teha, kuid praegune suund on selline.

Võrreldes 2017. a. juuliga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 56 külge ehk 8%, moodustades 696 külge. Käive suurenes 120 tuh. eurot ehk 11%, moodustades 1135 tuh. eurot. Lehtede veebireklaamikäive suurenes 5%, veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD, Neti) käive jäi mullusele tasemele. Reklaam paberkandjal kasvas 12%.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700