Reklaami­monitooring: juuli 2018

Toomas Leito
Toomas Leito

Reklaam paberkandjal kasvas 12%! Üllatus oli see, et veebireklaam kidus, kuid printreklaam kasvas kõvasti. Näib, et on kujunemas trend, et reklaamiandjad eelistavad üha rohkem taas printreklaami. Suuri üldistusi on vara teha, kuid praegune suund on selline.

Võrreldes 2017. a. juuliga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 56 külge ehk 8%, moodustades 696 külge. Käive suurenes 120 tuh. eurot ehk 11%, moodustades 1135 tuh. eurot. Lehtede veebireklaamikäive suurenes 5%, veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD, Neti) käive jäi mullusele tasemele. Reklaam paberkandjal kasvas 12%.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

MUST MUNA OÜ otsib GOOGLE'I KONTOHALDURIT

Must Muna OÜ

14. detsember 2018

STOCKMANN AS otsib KOMMUNIKATSIOONISPETSIALISTI

Stockmann AS

13. jaanuar 2019