• 23.07.18, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töökassa ja Tervisekassa? Brändinguekspertide arvamus

Mida arvavad Töötukassa ja Haigekassa nimevahetusest brändingueksperdid? Ühisnimetajana jääb kõlama kriitikanool avaliku sektori kommunikatsiooni pihta, sest pole suudetud ära põhjendada sisulisi aspekte, kulutuste tagamaid ega nimevahetuse suuremat eesmärki. Oma kommentaari andsid Heikki Sal-Saller, Kaarel Mikkin, Uku Nurk ja Alvar Jaakson.
Uku Nurk
  • Uku Nurk
Uku Nurk, vabakutseline loovjuht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele