11. juuli 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Naispower loovjuhid Ideas

Idea loovjuhid
Kindlasti on kõik reklaami- ja turundusvaldkonna inimesed kogenud, et enamasti on agentuurides projektijuhid naised ja loovjuhid mehed. Aeg-ajalt tehakse rahvusvahelisi üleskutseid ja tõstetakse teema fookusesse, et rohkem naisi loovjuhiks saaks, kuid murrangulist hüpet ei ole senini toimunud. Idea on selles osas erand, meil on kõik loovjuhid naised! Saage tuttavaks Kadi Hugo, Jaana Kuke ja Elen-Greete Jaadlaga.

Loovmaailmas on aastaid võideldud stereotüüpse mõtlemise vastu. Samas (nagu igas teiseski valdkonnas) kohtab siingi mõttemalli, et mehed sobivad näiteks (reklaami)agentuuri ja loovtiimi juhiks paremini kui naised. Ma küll ei tea, mida täpselt kardetakse, kas seda, et naisloovjuhilt tulevad ainult sellised ideed, mis sisaldavad nunnusid beebisid ja roosamannat? Samahästi võiks ju eeldada, et meesloovjuhid saavad hakkama ainult autode ja tööriistade promomisega. Elu näitab, et loomulikult ei ole üks sugu teisest parem ning kliendiportfellid on kõigil vägagi vaheldusrikkad. Idea naispoweri tiim on selleks heaks näiteks. elas 13 aastat Saksamaal ning seal sai alguse ka tema loovkarjäär. Ta õppis Krefeldis graafilist disaini/visuaalset kommunikatsiooni. Hiljem töötas Düsseldorfis mitmes suures loovagentuuris, algselt juunior kunstilise juhina ning pärast juba kunstilise juhina. töötas enne Ideat reklaamiagentuuris Newton loovjuhina. Ta on juhtinud Swedbanki, Farmi, Eesti Ekspressi, Eesti Päevalehe, Ergo ning paljude teiste Eesti tugevate brändide loovkontseptsioonide ja korporatiivse identiteedi väljatöötamist. Oma suurimaks töövõiduks ja pikimaks suhteks peab Farmit, keda aitas 10 aastat areneda, nii et Terve Eesti kiidab! alustas Ideas tööd Euro RSCG PR-is (praegune Idea PR) kommunikatsioonikonsultandina pärast Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni lõpetamist. Mõne aasta pärast, kui lõppesid TÜ magistriõpingud kommunikatsioonijuhtimise erialal, ei saanud temast aga kommunikatsioonijuhti, vaid hoopis copywriter. Siin mängisid suurt rolli Elen-Greete seikluslik iseloom, mis hoiab meeled valla ning Ideas propageeritav väljakutse liikuda majas sees ühelt positsioonilt teisele.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700