• 10.07.18, 12:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Online-ettevõtted domineerivad teles

Üleilmsed andmed näitavad, et mõnes riigis on online-ettevõtetest saanud suurimad telereklaami investeerijad.
Online-ettevõtted domineerivad teles
  • Foto: shutterstock
The Global TV Group – mitteametlik rühm telesaadete edastajate ja reklaamivahendajate majandusorganisatsioonidest Euroopas, USAs, Kanadas, Austraalias ja Ladina-Ameerikas – on kogunud andmeid, mis näitavad, et brändid nagu Amazon, Zalando, Netflix, Expedia ja Airbnb kujundavad oma kuvandit, mainet ja müüki suuresti läbi televisiooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele