Mida ja kuidas reklaamib sinu konkurent Facebookis?

Andrus Kiisküla
Andrus Kiisküla

Märtsis suurde andmeskandaali sattunud Facebook lubas rohkem läbipaistvust.

Hiljutine uudis Facebookilt on väga huvitav ja kasulik samm selles suunas, lubades igaühel vaadata, mis reklaamid hetkel valitud Facebooki lehe alt jooksevad (active ads). Lisaks on iga lehe juures võimalik näha, millal see loodi ja kas on olnud hiljutisi nimevahetusi.

Aktiivsete reklaamide vaatamist kommenteeritakse juba kui head võimalust luurata konkurentide tegevuse järgi. Kindlasti on see hea võimalus näha, mis kampaaniad konkurentidel jooksevad, mis formaate kasutatakse jpm.

Eeldusel, et te juba tunnete oma konkurente, siis nende aktiivsete reklaamide jälgimine ei pruugi anda eriti uut infot nende tegevuste kohta. Lisaks ei anna need postitused tihti ka uut inspiratsiooni.

Konkurentide jälgimisele lisaks soovitan leida hoopis aega, et vaadata, mida teevad brändid täiesti teistest valdkondadest ja teistel turgudel. Õppida ja integreerida enda kampaaniatesse uusi elemente, kuidas lugusid rääkida ja tähelepanu haarata.

Selleks, et vaadata, mis reklaamid hetkel jooksevad (ka boostitud orgaaniline sisu) sulle huvi pakkuva Facebooki lehe all, vajuta vastava lehe vaates vasakul all “Info and Ads.”

Iga Facebooki kasutaja saab “Info and ads” vaates ka mugavalt raporteerida ebasobivaid reklaame või reklaamis sisalduvaid elemente.

Kui vastaval lehel ei ole sinu regioonil hetkel aktiivseid reklaame, siis vali rippmenüüst riik. Vaata näiteks GoPro Facebooki lehte:

Valikus võib olla ka kümneid riike:

Kodumaine näide Photopoint.ee näitel:

Usun, et see muudatus on heaks inspiratsiooni allikaks ideede kogumisel, luues ka rohkem läbipaistvust, mida ja kuidas reklaamitakse.

Autor: Andrus Kiisküla

Tahad sotsiaalmeedia paremini enda kasuks tööle panna?

Tule 14. septembril Andrus Kiisküla koolitusele "Turundamine Facebookis ja Instagramis edasijõudnule"


Koolituselt saad:

-teada, kuidas Facebookis ja Instagramis paremini oma sihtgruppideni jõuda

-värske arusaamise erinevatest võimalustest ja trendidest

-teadmised, kuidas luua erinevaid Facebooki ja Instagrami postitusi ja kampaaniaid, mis jõuavad suurema sihtgrupini

-oskuse luua täpseid sihtgruppe erinevate algandmete põhjal

-oskuse jälgida ja analüüsida orgaanilise ja makstud sisu tulemuslikkust.

 

Vaata lähemalt siit ja registreeri end juba täna ära, siis saad rahuliku südamega suve edasi nautida!

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused