Autor: Hando Sinisalu • 27. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarbijad ei tahagi midagi uut ehk 5 müüti ostlemisest

Foto: Shutterstock
Selleks, et saada ostukäitumise kohta selgemat ja terviklikumat pilti, uuris USA konsultatsioonifirma Oliver Wyman 1500 USA rõiva- ja jalatsiostjat, küsides neilt kõike alates sellest, mis neid üldse ostma pani ja milline on nende ostuteekond ning lõpetades sellega, kuidas nad pärast sisseoste ennast tundsid. Selle uuringu kohaselt on paljud oletused praeguse e-kaubanduse revolutsiooni kohta tegelikult müüdid.

Lühikokkuvõte hiljuti Harvard Business Review's avaldatud USA konsultatsioonifirma Oliver Wyman teostatud uuringust.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700