Autor: Silja Oja • 26. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

P&G tegi Cannes Lionsil filmikategoorias puhta töö

Procter&Gamble võitis Cannes Lions 2018 filmikategoorias kaks Grand prix'd - ühe Tide'i kampaania "It's a Tide Ad" ja teise rassismivastase kampaania "The Talk" eest. Filmikategooriat peetakse Cannes Lionsil üheks tähtsaimaks.

"Tänapäeval peab reklaamfilm olema mitte ainult meeldejääv, vaid ka selline, mida inimesed meelsasti sotsiaalmeedias jagavad," ütles filmikategooria žürii esimees David Lubars (BBDO Worldwide).

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700