Cannes Lions 2018 Titanium Grand prix: Palau Pledge

Cannes Lionsi ühe tähtsaima ehk kampaaniate kategooria võitis Vaikses ookeanis asuva Palau saare turismikampaania, kus saart külastavatel inimestel paluti passi löödud templi ja isikliku allkirjaga kinnitada, et nad hoiavad saare loodust.

Cannes'i Titanium kategooria kampaaniad on sellised, mis þürii hinnangul muudavad sektorit ("game changers") - sellised tööd, mis þürii esimehe Colleen DeCourcy (Wieden + Kennedy) sõnul tekitasid reaktsiooni "What the fuck?!" ("Kust kurat see tuli?!").

Valik kategooria silmapaistvamatest töödest:

Vaata kõiki võidutöid: www.lovethework.com/2018/awards/3 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ENESEKINDLUSVABRIK OÜ otsib TURUNDUSPROFFI

Enesekindlusvabrik OÜ

04. oktoober 2018

OCCO otsib säravat ja aktiivset TURUNDAJAT

SV Trading OÜ

05. oktoober 2018