• 21.06.18, 21:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ilusad asjad ei pea sündima klassikalisest briifist

Optimisti ja Downtown Productionsi koostöös sündis Nordicale minidokk "Unistusi ei saa lõputult edasi lükata", mille peategelane, 95-aastane Maimu pole kunagi reisil käinud, kuid unistuste täideviimiseks pole kunagi liiga hilja. Kommenteerib Optimisti loovjuht Oliver Lomp.
Ilusad asjad ei pea sündima klassikalisest briifist

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele