Cannes Lions 2018 raadio Grand prix: Lõuna-Aafrika jalgpallihümn, mis muutus naistevastase vägivalla lauluks

Eile jagati Cannes'is auhindu parimatele raadio - ja audioreklaamidele. Võit läks Lõuna-Aafrika jalgpallilaulule, mille sõnad poole pealt ehmatavaks muutuvad, koputades naiste vastu vägivaldsete meeste südametunnistusele. Klient: õlletootja Carling Black Label, agentuur: Ogilvy Cape Town.

Kampaania insight: Lõuna-Aafrika mees kipub tihtilugu peale oma lemmik-jalgpallimeeskonna kaotust kodus naisele peksa andma.

Kulla võitis Rootsi agentuuri Akestam Holsti tehtud Europride 2018 reklaam "Voice of Change":

Kuula kõiki Cannes Lions raadiokategooria võitjaid: www.lovethework.com/2018/awards/15 

 

 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018