Cannes Lions 2018 raadio Grand prix: Lõuna-Aafrika jalgpallihümn, mis muutus naistevastase vägivalla lauluks

Eile jagati Cannes'is auhindu parimatele raadio - ja audioreklaamidele. Võit läks Lõuna-Aafrika jalgpallilaulule, mille sõnad poole pealt ehmatavaks muutuvad, koputades naiste vastu vägivaldsete meeste südametunnistusele. Klient: õlletootja Carling Black Label, agentuur: Ogilvy Cape Town.

Kampaania insight: Lõuna-Aafrika mees kipub tihtilugu peale oma lemmik-jalgpallimeeskonna kaotust kodus naisele peksa andma.

Kulla võitis Rootsi agentuuri Akestam Holsti tehtud Europride 2018 reklaam "Voice of Change":

Kuula kõiki Cannes Lions raadiokategooria võitjaid: www.lovethework.com/2018/awards/15 

 

 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ENESEKINDLUSVABRIK OÜ otsib TURUNDUSPROFFI

Enesekindlusvabrik OÜ

04. oktoober 2018

OCCO otsib säravat ja aktiivset TURUNDAJAT

SV Trading OÜ

05. oktoober 2018