Lions Health: Stigma seksi ümbert on kadumas

SKYN
SKYN

Kas sind huvitab, mitut telekanalit sa hotellis vaadata saad? Ei! Inimesi huvitab tegelikult miski muu, mõistis Austraalia kondoomitootja SKYN ja andis välja raamatu “Places of Intimacy” – seksimiseks parimate hotellide kataloogi.

Cannes Lionsi terviseteemalisel alamfestivalil Lions Health kadusid need raamatud välgukiirusel, aga kõigil huvilistel on võimalik teosega ka veebis tutvuda: placesofintimacy.skyn.com/en 

70% koduturust omav Austraalia kondoomifirma SKYN ja Kanada loovagentuur Sid Lee rääkisid täna Lions Healthil, kuidas seksiga seotud toodetele turundust teha. Siinkohal väike kokkuvõte laval räägitust.

Inimestel on täna teineteisega ühenduse võtmine tänu tehnoloogia arengule (Tinder) lihtsam kui kunagi varem, aga mõtestatud sideme loomine teise inimesega on keerukam. Uuringud näitavad, et praegused noored seksivad vähem kui eelmine põlvkond. See-eest masturbeerivad nad rohkem ja tunnevad huvi seksimänguasjade vastu. Stigma seksi ümbert on kadumas. Millennialid on üle maailma sarnased, nad on seriaalmonogaamid, kes viibivad järjest lühiajalistes truudes suhetes. 

Osaks SKYN-i turundusest on see, et firma räägib aktiivselt kaasa ühiskondlikult aktuaalsetel teemadel nagu näiteks soonrutraalne abielu. Kui Austraalias hääletas 65,8 % rahvast geiabielude poolt, tegi SKYN oma poodides 65,8% allahindlust (ja müüs muidugi lao tühjaks). Vaata SKYN-i #yes klippi:

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ENESEKINDLUSVABRIK OÜ otsib TURUNDUSPROFFI

Enesekindlusvabrik OÜ

04. oktoober 2018

OCCO otsib säravat ja aktiivset TURUNDAJAT

SV Trading OÜ

05. oktoober 2018