"Corazon - Give Your Heart" liigutas Cannes'is kõigi südameid

Corazon
Corazon

Eile õhtul selgusid maailma suurima loovusfestivali Cannes Lions tervisekategooria (Health & Wellness) võitjad. Peaauhinna ehk Grand prix' võitis New Yorgi agentuuri JohnXHannes poolt südamekliinikule Corazon tehtud 48-minutiline film.

Tõsielul põhinev film "Corazon - Give Your Heart" räägib loo Ladina-Ameerika seksitöötaja võitlusest südamehaigusega ja arstist, kes teda aitab. Filmi eesmärk on teadvustada organidoonorluse vajalikkust ja kutsuda üles inimesi selleks nõusolekut andma. Filmiga, mis linastus Tribeca filmifestivalil, kaasnes äpp, kus inimesed said end organidoonoritena kirja panna. Film osutus nii populaarseks, et korraldati mitu lisanäitamist. 

Teise Grand prix' samas kategoorias oleks võitnud geniaalselt lihtne ja suurepärase disaineritööga "Blink to Speak", kui see ei oleks MTÜ töö olnud. Cannes'i antakse nimelt Grand prix vaid ärikategooria töödele.

Cannes Lionsi žürii hindab kõrgelt kampaaniaid, mis mitte lihtsalt ei vii turunduslikku sõnumit nutikalt sihtrühmani, vaid kontseptuaalseid töid, mis mõjutavad maailma ja muudavad inimeste elusid. Loomulikutl oli see nii ka tervisevaldkonna tööde puhul.

Vaata kõiki võidutöid: www.lovethework.com/2018 

 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018