Autor: Silja Oja • 18. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

David Droga: Sa ei saa end lollitada, et teed midagi tähtsat, kui sa maailma ei muuda

“Kõige tähtsam on inimesi liigutada, panna neid TUNDMA,” rääkis vanameister David Droga täna Cannes Lionsil. “Mitte egoistlikult vahele segada, nagu reklaamid tihti teevad. Sa ei saa ennast reklaamivaldkonnas töötadas lollitada, et teed midagi tähtsat, kui sa ei näe oma töö mõju inimestele, muutust parema maailma suunas."

David Droga vaatas tagasi oma pikale, 30 aastat kestnud karjäärile ning andis noortele reklaamitegijatele nõu.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700