BALTICBEST 2018: BBIGGER THAN EVER

31. augustil toimub Tallinnas Filmimuuseumis loovusfestival Balticbest 2018. Balticbest koosneb kahest peamisest osast: (1) reklaamikonkursist ja (2) festivalipäevast. Balticbestil kulla võitnud tööd saadame tasuta kahele suurele Euroopa reklaamikonkursile - Eurobestile ja EPICA-le. Seega võib öelda, et ühe hinna eest saab töid esitada kolmele festivalile!

“Meil on väike turg ja väikesed eelarved. Peame tegema säästureklaame!” Umbes niimoodi kõlab tavaline põhjendus, kui küsitakse, miks Eesti (või Leedu või Horvaatia) agentuurid Cannes’ist lõvisid koju ei too. Osaliselt vastavad need põhjendused ka tõele – USAs või Hiinas on tõepoolest suurem turg ja reklaamile tasub rohkem kulutada. Aga samas on ka palju näiteid selle kohta, et väikeriigis tehtud reklaam võidab suuri auhindu (eelmise aasta Cannes Cyber Grand Prix läks 30 000-se elanikkonnaga Ahvenamaa pangale).

Seekordne Balticbest paneb omavahel võistlema väikeriigid. Kui varem oli konkurss avatud vaid Balti riikidele, siis nüüd ootame osalema ja omavahel võistlema Euroopa väikeriikide (alla 5-miljonilise elanikkonnaga) agentuure. Alla 5 miljoni elab inimesi Balti riikides, Sloveenias, Horvaatias, Iirimaal, Islandil, Küprosel, Maltal, Gruusias, Armeenias jm. 

Tööde esitamise keskkond Defolios on avatud, tähtaeg on 17. augustdefol.io/balticbest/2018  

NB! Kõik Balticbest 2018 kullad ja Grand prix'd saadab festivali korraldaja Best Marketing tasuta edasi EPICAle ja Eurobestile! See tähendab kolme konkurssi ühe hinnaga.

Paljud turundusprobleemid on väikeriikides sarnased – nii inimressursi kui raha nappus, väike koduturg, vajadus eksportida. Balticbesti konverentsi teemade ja esinejate valikul pöörame tähelepanu väikeste riikide turundusprobleemidele.

Balticbest 2018 festivalipäev Maarjamäel 31. augustil kestab kl 14st südaööni ja kannab pealkirja "Suureks kasvamine". Kõik ettekanded räägivad sellest, kuidas väheste vahenditega (eelarve, tiim) teha suuri asju. 

Konverentsil saad ammutada ideid: 

(a) kuidas leida oma loovtiimi uusi talente välismaalt;
(b) kuidas juhtida oma loovtiimi efektiivselt;
(c) milliste plaandega lähevad Baltikumi suurkliendid vastu turundusaastale 2019.

Suur osa konverentsist on pühendatud brändidele, kes on suutnud kiiresti kasvada oma riigi piiridest väljapoole ja väikeste vahenditega suuri asju teha.

Auhinnaseremoonial saad:

(a) vaadata, mllised on Euroopa väikeriikidest tulnud suured ideed ehk parimad reklaamid;
(b) suhelda naaberriikide agentuuride inimestega ja leida uusi kliente;
(c) hästi süüa ja juua, omavahel suhelda ja pidutseda;
(d) külastada Eesti Ajaloomuuseumi ja Filmimuuseumi;

BALTICBEST 2018 KAVA
31. august Eesti Filmimuuseumis
www.balticbest.eu 

13.30 – 14.00 Registreerimine ja tervituskohv

14.00 – 15.30 1. sessioon: Väikesed tiimid, suurepärased tulemused 

14.00 – 14.30 Kuidas saada oma (loov)tiimi talente välismaalt? 

14.30 – 15.00 Kuidas saavutada vähemaga rohkem: Eduka turundusprojekti juhtimise saladused. Fred Krieger, Scoro rajaja ja tegevjuht.

15.00 – 15.30 Kuidas võtta kaalutletud riske ja hinnata hullumeelseid ideid (ja säilitada oma töökoht … ja kasvatada äri). Vestlusring: 

  • Pia af Hällström, Wörksi loovjuht, (Leedu)
  • Giorgi Avaliani, Leavingstone’i loovjuht (Georgia)
  • Jesper Bange, Bond Agency partner (Soome)
  • Mantas Velykis, McCann Vilniuse loovjuht (Leedu)

Fotol: Giorgi Avaliani, Leavingstone’i loovjuht (Georgia)

15.30 – 16.00 Kohvipaus ja kerge eine

16.00 – 19.30 2. sessioon: Suurepärane turundus väikese eelarvega 

16.00 – 16.30 Isle of MTV Malta – kuidas Maltal õnnestus koostöös MTV-ga saarele noori turiste saada

16.30 – 17.00 Jana vesi Horvaatiast – kuidas konkurentsitihedas kategoorias läbi murda. Damir Ciglar, Imago Ogilvy asutaja (Horvaatia)

17.00 – 17.30 Eksporditurunduse edulugu Sloveeniast - Edi Simcici veined ja Fonda kalatööstus. Petra Krulc, Grey Ljubljana loovjuht (Sloveenia)

17.30 – 18.00 Kohvipaus

18.00 – 18.30 Kuidas võtta kaalutletud riske ja teha hullumeelset turundust - Natakthari õllevabrik Georgias. Giorgi Avaliani, Leavingstone’I loovjuht (Georgia).

18.30 - 19.00 Kuidas müüa digitaalseid õppevahendeid anatoomiatudengitele üle maailma? Läti edukaima startupi Anatomy Next õppetunnid. Sandis Kondrats, Anatomy Next tegevjuht (Läti) 

19.00 – 19.30 Kuidas kasvada Balti turul? Soovitusi turundusaastaks 2019

  • Asta Margeviciene, Swedbanki turundus- ja müügidivisjoni juht (Leedu)
  • Lars Axelsson, Telia asepresident (Rootsi)

19.30 – 21.00 Õhtusöök ja networking
21.00 – 22.30 Auhinnatseremoonia
22.30 – 00.00 Pidu & DJ

Eriti varajase linnukese soodushind kuni 20. juunini: 229 € + km
Tavahind: 249 € + km
Hilineja hind: 299 € + km

Vaata: www.balticbest.eu 

Silja Oja
Best Marketing Eesti juht 
T: +372 53 079 151
E: silja@best-marketing.com 
Äripäev AS

Balticbest 2018 loovpartner on Bond Agency

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HORTES AS otsib TURUNDUSJUHTI

Hortes AS

25. juuni 2018